пʼятниця, 25 лютого 2011 р.

FEMEN (ми показуємо цицьки)

FEMEN (ми показуємо цицьки) - Українська громадська феменістична організація, в якій дівчата показують цицьки, протестуючи проти абсолютно всього. Ну подобається українкам ходити з голими цицьками, нічого не зробиш... Українцям подобається дивитися, всі задоволені. Підримують їхній рух, регулярно ходять на їхні демонстрації. Там весело)))




Щоб якось пояснити наведу приклад: 
- femen: Я проти еротики на телебаченні!!! Ось вам мої голі цицьки!!! Хочете подивитися на цицьки по телевізору? Я проти цього!!! Я буду показувати голі цицьки в протест!!! Покажіть мене по новинах, щоб всі зрозуміли, що я проти!!!



приклад 2

- femen: Я проти проституції!!! Скажемо "ні" сексу за гроші!!! Скажемо "ні" продажі тіла!!! Ось, можете подивитися безкоштовно, хто хоче, можете й помацати, але не платіть за це, і не продавайте!!!


Має дівчина цицьки, чому б не показати... Уявіть собі як ви ранком виходите на балкон подихати загазованим повітрям, дивитеся на вулицю, а там пташки співають, машини бурчать, голі цицьки виблискують на сонці, діти літаючих зміїв запускають... Як же гарно в Україні!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар